پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227046
نماز موثرترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي است
تاریخ انتشار : 1395/08/24 20:01:38
نمایش : 1772
رئيس تبليغات اسلامي فارسان، گفت: نماز موثرترين و كم هزينه ترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در بين اقشار مختلف است و هر عاملي كه باعث نمازگريزي و دين گريزي افراد شود محكوم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد ميربد افزود:اولين اجلاس نماز در شهرستان فارسان با موضوع نماز وکاهش آسيب هاي اجتماعي با حضور دانشجويان و مسئولان شهرستان برگزار گرديد.

وي افزود:در اين اجلاس 100 نفر از  خادمان،فعالان نماز را مورد تکريم وتجليل قرار داديم که شامل قشر دانش آموزان،مديران،فرهنگيان،هنرمندان وکاکنان دولت با هدف  توسعه فرهنگ نماز در  شهرستان فارسان برگزار شد.

وي، با بيان اينكه نماز نقش بي بديلي در كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد، اظهار داشت : امروزه شاهد آسيب هاي اجتماعي در جامعه اسلامي هستيم كه با گسترش فرهنگ نمازخواني و نهادينه كردن اقامه نماز مي توان تا حد زيادي از مسائل، معضلات و مشكلات را حل نمود زيرا در جاهايي كه معنويت بيشتر باشد آمار وقوع جرايم و آسيب هاي اجتماعي پايين مي آيد.
 
وي توجه بيشتر خانواده‌ها به ايجاد ارتباط نوجوانان با اين فريضه الهي را خواستار شد و تصريح كرد: اهميت ندادن به نماز اول وقت، ناآگاهي از ارزش و بركات آن از جمله علل كم توجهي برخي نوجوانان به نماز است.

وي گفت: هدف از برگزاري اجلاس نماز، گسترش و ترويج نماز در راستاي سلامت روحي جامعه است.

وي با بيان اينكه خانواده‌ها و نهادهاي متولي با اجراي برنامه‌هاي آموزشي و ترويجي نماز مي‌توانند گامي موثر در جهت سلامت اجتماعي بردارند، اظهار داشت: نماز موثرترين و كم هزينه ترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در بين اقشار مختلف است و هر عاملي كه باعث نمازگريزي و دين گريزي افراد شود محكوم است.
 
وي خاطرنشان كرد: پرداختن به آسيب‌هايي مانند اختلافات خانوادگي، فحشا، فقر، ظلم اجتماعي، اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني و آسيب‌هاي فضاي مجازي و سايبري از نتايج بي توجهي به نماز است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html